Hisense na drugim miejscu na świecie pod względem dostaw telewizorów już trzeci kwartał z rzędu

uslusarczyk

pt., 08/25/2023 – 08:46

PR Newswire/Hisense

QINGDAO, Chiny, 24 sierpnia 2023 r. /PRNewswire/ — Spółka Hisense, czołowa międzynarodowa marka urządzeń domowych, znalazła się na drugim miejscu pod względem liczby dostaw telewizorów na świecie w drugim kwartale 2023 r., co potwierdzają dane czołowego instytutu badań rynkowych Omdia.

Jest to trzeci kwartał obrotowy z rzędu, w którym firma Hisense zajęła drugie miejsce w raporcie Omdia, zawierającym dane na temat udziału największych producentów telewizorów na świecie w ogólnym wolumenie dostaw. Marka Hisense utrzymywała tę pozycję przez cały rok 2022 i pierwszą połowę roku 2023.

W II kw. 2023 r., Hisense osiągnęła udział w globalnych dostawach na poziomie 13,7%, przy czym liczba dostaw wzrosła o 19,3% rok do roku. Ten wzrost przekracza średnie wartości rynkowe, które plasują się na poziomie zaledwie 5,3% rok do roku. Hisense uznano również za markę z największym wzrostem udziału w rynku, który powiększył się o 1,6 punktu procentowego.

Za tym imponującym sukcesem Hisense stoi niestrudzone zaangażowanie w dostarczanie użytkownikom innowacyjnych produktów, co odzwierciedla oferta flagowych modeli telewizorów, ULED X i U8. Hisense jest stroną kilku umów obejmujących sponsoring sportowy, występując jako sponsor klubu Paris Saint Germain F.C., Ligi Mistrzów UEFA i Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej FIFA. Budowa solidnych relacji z konsumentami i partnerami dzięki strategii marketingu sportowego i wspólnemu zamiłowaniu do sportu znajduje się w centrum uwagi Hisense od samego początku obecności marki na rynku międzynarodowym.

Celem Hisense jest dostarczenie klientom niezwykłych doświadczeń dzięki innowacyjnym i przyjaznym dla środowiska telewizorom, co odzwierciedla dążenie tej marki do zapewnienia milionom rodzin wysokiej jakości życia i zdrowia. Firma planuje zrobić kolejny krok ku realizacji tego celu podczas nadchodzących targów IFA 2023 w Berlinie, gdzie wystawione zostaną jej najnowocześniejsze innowacje i produkty, przedstawiające przyszłość domowego życia. Stoisko Hisense będzie znajdowało się w Hali 23a w Messe Berlin i otwarte będzie w godzinach od 10:00 do 16:00, w dniach 1-5 września 2023.

Hisense

Hisense to czołowa globalna marka sprzętu AGD i elektroniki użytkowej. Działalność Hisense obejmuje produkty multimedialne (z naciskiem na Smart TV), sprzęt AGD oraz inteligentne informacje IT. W ostatnim czasie firma Hisense notuje gwałtowny rozwój i obecnie działa w ponad 160 krajach.

Zdjęcie – https://mma.prnewswire.com/media/2193534/image_5027250_39017380.jpg 

Logo – https://mma.prnewswire.com/media/2007399/Hisense_Logo.jpg 

Źródło: Hisense

Źródło informacji: PR Newswire

Źródło informacji: PR Newswire

Uwaga: Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną.

Read More Polska Agencja Prasowa SA  

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *