Konferencja prasowa inaugurująca kampanię „Jedno jabłko dziennie”
mzugaj
wt., 09/24/2024 – 14:34
Konferencja projektu promocji jabłek. Wspólna akcja wielu środowisk sadowników, która ma przypomnieć, że każdy powinien jeść minimum jedno jabłko dziennie. Oto agenda:
O tym, czy da się zwiększyć konsumpcję jabłek w Polsce?
O integracji środowisk i próbie bicia Rekordu Polski?
O partnerach projektu „Jedno jabłko dziennie”
Konferencję poprzedzi prezentacja demografii konsumentów jabłek Kantar Polska. Poznamy także odmianę Gala, a w ramach promocji odmian Koskę Pomarańczową.
Projekt realizowany jest przez Towarzystwo Rozwoju Sadów Karłowych w współpracy z Krajowym Związkiem Grup Producentów Owoców i Warzyw, Związkiem Sadowników RP, Stowarzyszeniem Polskich Dystrybutorów Owoców i Warzyw „Unia Owocowa” i Stowarzyszeniem Sady Grójeckie.
Do Państwa dyspozycji będą:
dr Tomasz Lipa – sadownik, przewodniczący TRSK, członek jabłkowego Core Teamu
Zbigniew Chołyk – Zrzeszenie Producentów Owoców grupy Stryjno-Sad, skarbnik TRSK
Piotr Korczak – członek zarządu Tow. Rozwoju Sadów Karłowych
Kacper Wypijewski – członek zarządu TRSK
Paulina Kopeć – sekretarz generalna Stowarzyszenia Polskich Dystrybutorów Owoców i Warzyw Unia Owocowa, w Core Team lider zespołu ds. spójnego marketingu jabłek
Witold Boguta – prezes Krajowego Związku Grup Producentów Owoców i Warzyw, lider Zespołu Core Team ds. komunikacji roli warzyw i owoców w codziennym odżywianiu
Więcej na 1jablko.pl
#Fundusze Promocji
RSS – Kalendarium Read More