– Każdy rozumie w różny sposób, czym jest AI. Wielu osobom sztuczna inteligencja kojarzy się dziś głównie z ChatGPT, czyli generatywną AI. Z kolei firmy korzystają z AI, aby wspierać podejmowanie decyzji, robić to lepiej i taniej – mówił Marcin Hadyś, Head of Sales w SAS Polska, w rozmowie przeprowadzonej za kulisami XXXIII Forum Ekonomicznego w Karpaczu. Podkreślił, że AI nie powinna być traktowana jako zagrożenie. Trzeba tę technologię oswoić. Dlatego firmy zaczynają od eksperymentowania z tymi rozwiązaniami i sprawdzania ich potencjału, a następnie przechodzą do konkretnych zastosowań AI w procesach biznesowych. Kluczowym efektem tych działań jest podjęcie trafnych decyzji biznesowych w oparciu o dane, które są w organizacji. – Obserwujemy też teraz, że firmy coraz częściej wdrażają strategie zarządzania AI, ponieważ decyzje rekomendowane przez maszynę, muszą być zawsze weryfikowane i potwierdzane przez człowieka — zwracał uwagę ekspert.

​Forbes Polska Read More 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *